עורך דין מקרקעין בתל אביב

 שירותיו של עורך דין יעיל אינם מצרך. לא ניתן לתמחר אותם כאחד. שכר הטרחה שלהם יכול להשתנות באופן דרמטי בהתחשב בפרטי המקרה שלך. אם המקרה שלך דורש התדיינות משפטית, שכר טרחת עורך דין יעלה במהירות (התדיינות בדרך כלל יקרה). אם יש סיכוי להסדר, האגרה תשקף זאת. להלן, ניתן לך סקירה כללית של שכר טרחת עורכי הדין, כך שתדע למה לצפות כאשר עליך לשמור על שירותיהם.עורך דין מקרקעין בתל אביב


שלב ראשון: פגישה עם עורך הדין שלך


רוב עורכי הדין ירצו לקבוע פגישת ייעוץ לפני שהם מצטטים שכר טרחה עבור שירותיהם. במהלך הייעוץ הם ישאלו שאלות כדי להבין את סוג העבודה הכרוכה במקרה שלך. רק כך יכול עורך דין לגבות תשלום סביר. חלק מעורכי הדין (במיוחד בעבודה עם לקוחות חדשים) דורשים משמר. השומר אינו החשבון המשפטי המלא שלך. זה בדרך כלל משקף את כמות העבודה הכרוכה במקרה שלך כאשר עורך הדין שלך עובד בתשלום קבוע או בתעריף לפי שעה.


עמלות מותנות


כאשר עורך דין לוקח את התיק שלך ומסכים לייצג אותך בתשלום שכר טרחה מותנה, בדרך כלל מדובר בתביעה אזרחית. בהסדרים מסוג זה, עורך הדין בדרך כלל לא יגבה ממך את זמנו. במקום זאת, הוא מקבל פיצוי אם פסיקת התיק היא לטובתך. חשוב לציין כי רק מכיוון שעורך הדין שלך עובד על שכר טרחה מותנה, הדבר אינו כולל את עלויות ההתדיינות. עדיין תידרש לשלם את ההוצאות האלה.

Comments

Popular posts from this blog

wedge sandal

dress shoes for women

black platform sandals