עו"ד סכסוכי שכנים

אני עו"ד. אני באמת כן. נועדתי במשך 26 שנים או יותר. בדרך כלל הייתה לי האפשרות למשוך לקוחות וכנראה שהצגתי את רובם שכן יש לי המון עסק מחדש. זה לא הופך אותי למומחה לשיפור עסקים, כפי שאנו קוראים לזה. באמת, אני לא יודע איך הכי נכון להתייחס לזה. בנוסף, העולם הלגיטימי עמוס בנושאים על בניית עבודתך, קידום והפקת עסקים חדשים. זה מפוקפק שיש לי הרבה מה להוסיף לאוקיאנוס העצום של הנתונים, או השקר, בגדול.


עבדתי פעם במשרד עורכי דין שדאג למקום התיקון בייצור עסקים חדשים. "התחלה" היה המונח שהם השתמשו בו. במקרה ש"התחילו "מספיק עסקים, האדם המדובר הפך ל"יוצר גשם", החשוב מכל מבין עורכי הדין, כשהוא מתייחס מעט להבחנה או מחסור חוקי במחלקה ההיא. העקרונות בנוגע לתחילת האשראי היו ביזנטיים ומתפתחים בהתמדה. לדוגמה, אתה עשוי לחשוב שאתה ראוי להכרה בלקוח אחר, רק כדי לגלות כי שותף בוגר פנה לעובד בארגון ב- DUI שנים רבות קודם לכן. בדרך זו, הוא היה מוסמך לאשראי. מכל מקום, הוא זרע את הזרע שנים רבות קודם לכן. כפי שהבחין פעם אחד מהשותפים שלי: "חוקי המקור אינם רשומים. זה סביר מכיוון שהם משתנים מדי יום".עו"ד סכסוכי שכנים


למרות שעשיתי הרבה תוכניות לראווה בודדות, אני לא מבטיח כישרון. חשבתי הן בחוץ והן בתוך התיק. הייתי יוזם. סידרתי. שפשפתי מרפקים ודיברתי מעט. אפילו הבנתי איך לעשות חזרות רבות על חוק. כל זה לא מפריד ביני ליועצים משפטיים שונים 

Comments

Popular posts from this blog

wedge sandal

dress shoes for women

black platform sandals